partia girl

 

تقدیم به کسی که به ظاهر باهاش فاصله دارم ولی قلبم متعلق به اونه

 

دوباره استرس داری                                  همش چشمات به گوشیته

 

اونی که قلب میفرسته                               نمیشناسم بگو کیته

 

داره حالش عوض میشه                               برات گریه فرستاده

 

جواب بده سوالشو                                     چه اتفاقی افتاده؟

 

چقد حالش پریشونه                                   داره پی تو میگرده

 

ببین حسش طبیعی نیس                           گمونم چیزی گم کرده

 

چرا نمیگی اینجایی؟؟                                 چرا بهونه میاری؟؟

 

نمیخواد من خودم میگم                               رودرواسی باهاش داری!!

 

بازم یه حلقه اشکو                                     بازم بهونه ی بیخود

 

به غیر از گریه چی داری؟؟                          دیگه گریه قدیمی شد!!

 

ولی ای کاش میشد به                               یه ساعت قبل برگردم

 

همون جا که یه چنتایی                              دوست دارم هدر کردم

 

خجالت میکشی از کی؟؟                           چرا چشمات پر شرمه؟؟

عجیبه داری میلرزی!!                                  هوای کافه که گرمه!Photo-skin_ir-Light231.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ 14:52 ] [ atefeh ] [ ]