partia girl

آدم یه وقتایی کلافه میشه ... وقتی همه بهت میگن دیگه بهش نمیرسی ؛ وقتی حس میکنی نبودش داره آروم آروم از پا درت میاره ، وقتی چشت به دو نفرو میوفته که عاشق همم و دارن از زندگیشون لذت میبرن ، وقتی حتی خودت به خودت میگی فراموشش کن ... ، وقتی حتی خدا هم دیگه بهت محل نمیذاره ، وقتی هرشب کلی خدا خدا میکنی حداقل تو خواب ببینیش ولی ... صبح فقط یه حسرت واست میمونه . مسخرس

مسخرس که میبینی جلوی چشمات آرزوهات دارن پرپر میشن و تو حتی سعی نمیکنی نجاتشون بدی

من نجینگیده باختم . این منو ناراحت میکنه . من این داستانو واسه این شروع نکردم که این طوری تمومش کنم . این اصلا تو برنامه نبود . این روزا نفس کشیدنم سخت شده ... هیچوقت اینقدر ...

ولش کن . باورم نمیشه ولی حتی چهرشم دارم فراموش میکنم ولی بازم نمیخوام قبول کنم که باختم . میدونم اگه باز ببینمش دیونه وار عاشقش میشم . درست مثه الان

تو این روزا فقط یه خاطره ازت مونده یه خاطره و یه دنیا رویا ...

یعنی میشه با رویا زنده بود ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

هه شاید شد... حسابی بریدم!!!!

 

Photo-skin_ir-Light305.jpg



نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت14:01---23 آبان 1391
سلام وبلاگ خوبي داري اي كاش منم توش لينگ كني اگر لينگ كردي با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن و ادرس www.hasan.pear.loxblog.comوبعد اگر زحمتي نيست سري به وبلاگم بزن و نظرتو بده تا لينكت كنم ممنون اولين نيستيم ولي بهترينيم با ما به روز باشيد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ] [ 13:22 ] [ atefeh ] [ ]