partia girl

 

اي کساني که مامور دفن من هستيد وقتي که من مرحوم شدم مرا در تابوت سياهي که تاريک تر از تاريکي هاست قرار دهيد..
چشمانم را باز بگذاريد تا همه بدانند که هنوز چشم به راهش هستم..

 

دستانم را از تابوت بيرون بگذاريد تا همه بفهمند به آنچه که ميخواستم نرسيدم..

 

بر روي قبرم بوته اي از گل بکاريد تا در بهاران بوي يار دهد..

 

بر روي قبرم صليبي از يخ قرار دهيد تا به جاي مادرم گريه کند چون من طاقت گريه هاي مادرم را ندارم..

 

بر روي قبرم چيزي ننويسيد تا زود فراموش شوم و موهايم را پريشان بگذاريد تا همه بفهمند که دست

نوازش بر سرم کشيده نشده است...



نظرات شما عزیزان:

mehdi650
ساعت14:49---22 آبان 1391
سلام
نگی نظر نذاشتیا!


maniya
ساعت14:35---22 آبان 1391
slm....khubi?
ham ghalbe ghashngi dari ham ham webloge ghashng.beht tabrik migam..be manm sar bezni khoshhla misham


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ 14:25 ] [ atefeh ] [ ]